خرم‌آباد- راه‌آهن ۱۱۴ کیلومتری دورود–خرم‌آباد به‌عنوان بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور، با ۱۷ تونل و ۲۶۴ پل نقش مهمی در اتصال مرکز لرستان به شبکه ریلی دارد.

اینفوگرافیک|راه‌آهن دورود-خرم‌آباد؛حلقه اتصال مرکز لرستان به شبکه ریلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ‌سعید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۴
      3 0
      می بایست خیلی قبل تر پروژه راه آهن تمام میشد که به علت کوتاهی طول کشیده.
    • حسین IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
      3 0
      اونقدر طولش دادن که قیمت زمین‌هایی که باید خریداری می‌کردن هزاران برابر شده فردا هم میگن توجیه اقتصادی نداره از یه راه دیگه مثل اصفهان ببریمش بهتره
    • سیاوش IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
      5 3
      سلام این پروژه هيچ توجیه اقتصادی نداره صرفا بخاطر وصل شدن خرم آباد به راه آهن هست که چرا راه آهن نداره ولی درود و ازنا دارند
    • مرادی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
      3 0
      طبق قانون راه آهن کشور تمام مراکز استانها باید به راه آهن سراسری وصل شوند در ضمن این ریل باید در ادامه به اندیمشک برسد و مسیر قدیمی فقط برای جابه جایی بار است
    • فرهادی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
      0 0
      وقت گل نی